poniedziałek, 11 listopada 2013

Dzienna motywacja


DZIEWCZYNY! Nigdy się nie poddawajcie!






Nie kojarzmy zdrowego stylu życia jak diety. Zdrowe jedzenie naprawdę może być pyszne. Pokochaj swoje ciało, nie traktuj go jak wroga!



Mój ulubiony sposób na odstresowanie się. Po przebiegnięciu kilku kilometrów nie mam tak wielkiej potrzeby objadania się. Ten sposób "uratował mnie w ostatnią sobotę, kiedy zjadłam dodatkową bułkę- gdyby nie to, na pewno nie skończyłoby się na niej...
Jak czujesz się naprawdę źle, wyjdź na spacer lub połóż się i dzięki swojej wyobraźni- "idź do miejsca", które kojarzy Ci się dobrze.







Nie oglądajmy zdjęć bardzo chudych dziewczyn- to wzbudza kompleksy(wiem po sobie).
Właśnie dlatego na tym blogu będę zachęcać do zdrowego stylu życia i ćwiczeń, które pomogą nam zaakceptować, a może nawet polubić swoje ciało. :)





A może macie koleżanki/znajome, które mogłyby iść z wami na spacer/pobiegać/poćwiczyć?
Na pewno ruch w miłym towarzystwie sprawi nam więcej przyjemności.

2 komentarze:

  1. No, masz rację, że jak się człowiek na szczypiory napatrzy to wpada w kompleksy - szczególnie ja, potężnej postawy, jak ważyłam kiedyś 65 kilo to mi kości miednicy wystawały, ponoć wyglądałam jak szkielet.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń