wtorek, 7 stycznia 2014

Sytuacja:
Objadanie się czekoladami do momentu bólu brzucha.
Oglądanie zdjęć modelek.

Myśli:
Jestem gruba, beznadziejna, niska, już nigdy nie wyjdę z kompulsywnego objadania, tępa, nienawidzę sb

Uczucia:
Smutek 10
Złość 5
Bezsilność 10
Poczucie winy 10

Korygowanie....

Myśli:
Źle się czuję w swoim ciele, ale nie jestem gruba.
Nie jestem niska> owszem, mam mniej niż modelki, ale jestem jedna z najwyższych dziewczyn w klasie.
Chcę wierzyć w to, ze wyjdę z choroby- przecież jestem na dobrej drodze. Kiedyś objadałam się codziennie, a teraz przez miesiąc bez wizyt psychologa połowę tego czasu.
Nie jestem tępa, mam gorszy okres, choroba daje się we znaki, ale już niedługo będzie ok.
Kocham siebie, przecież staram się z tego wyjść, nie siedzę biernie.
Jest mi smutno jak mam jakies porażki.

Trzeba dalej próbować, do końca! W końcu musi się udać, a teraz czas na zrobienie sb powtórnych dot robaków i witamin.

Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz